Joukkueen rakennus kautta 23-24 jatkuu! Palloseuran puolustukseen saapuu kokenut ruotsalaispuolustaja Mathias Åhman.

Rightin puolelta laukova  Mathias Åhman on 29 vuotias, 175 cm pituinen / 79 kiloinen puolustaja joka on urallaan pelannut Pohjois-Amerikassa useamman kauden. Ennen Amerikkaan lähtöä Åhman pelasi MoDo:n vahvoissa juniorijoukkueissa ruotsin pääjuniorisarjoja seurakaverinaan mm. Linus Ullmark, Robert Hägg , Adrian Kempe ja Anton Forsberg.

Åhmanin viime kausi sujui pääasiassa SPHL-liigan Quad City Stormin paidassa jossa hän pelasi 43 ottelua tehoin 4+11. Yhteensä SPHL otteluita hänelle on kertynyt 82 joissa on syntynyt puolustajalle mukavat tehot 8+26.

Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho kommentoi Mathias Åhmanin hankintaa seuraavasti: Mathias tuo joukkueeseen kokemusta ja hänestä odotetaan hyvänä kiekollisena puolustajana joukkueen kulmakivenä. Mathias on aina ollut, joukkueissa jossa on pelannut, joukkueensa kärkipakkeja. Mathias on todella sitoutunut ja vetää aina satalasissa, niin harjoituksissa kuin peleissä.

Tervetuloa Forssaan Mathias!

Välkommen till Forssa, Mathias!

Mathias Åhman ELITEPROSPECTS