Palloseura aloitti kolmen ottelun viikkonsa kohtaamalla vierasottelussa Kiekko-Vantaan.

Ottelu päättyi lopulta kotijoukkueen 6-1 voittoon. Ottelun jäähyt jakautuivat todella epätasaisesti, kun Forssalaisille pilli soi pienimmästäkin virheestä. Lisäksi ottelun lopun nyrkkihipan aloittajaksi katsottiin Samuel Zahradnik vaikka hänen kimppuunsa kävi useampi K-Vantaan pelaaja.

Avauserässä Palloseuralla oli pari hyvää tilannetta, Joonas Virtanen laukoi ylärimaan ja Samuel Zahradnik oli aivan vapaana maalilla, mutta Juuso Helomaa torjui tilanteen. Avauserän jälkeinen tilanne 0-0.

Toisen erän neljännellä minuutilla Perttu Iso-Kuortti nosti kotijoukkueen maalin edestä 1-0 johtoon . Risto Saarinen pääsi laukomaan hyvästä minuuttia myöhemmin, muuta Helomaa kesti. Veeti Kuhta laukoi tolpan kautta uransa ensimmäisellä Mestis osumalla numeroiksi 2-0 kolmisen minuuttia avausmaalia myöhemmin. 2-0 tilanteessa Justus Ojala pääsi läpiajoon, mutta ilman tulosta. Myös Erik Heikkilä oli läpi, mutta myös ilman tulosta. 35 minuutin kohdalla Juuso Fagerström laukoi hyvästä paikasta, Helomaa onnistui torjumaan ja seuranneesta vastahyökkäyksestä Antti Virtanen hyvän syöttökuvion päätteeksi laukomaan 3-0 joka oli toisen erän jälkeinen tilanne.

Kolmannessa erässä Niklas Nordgren laukoi kotijoukkueen 4-0 johtoon ajassa 46:18, mutta seuraavalla minuutilla Palloseura onnistui tekemään kavennuksen, Bryce Martin syötti ja Tomi Palo osui kolmannessa ottelussa putkeen ja tilanne oli 4-1. Martin joutui heti perään helposti jäähylle , alivoima kesti, mutta ajassa 51:37 Matias Lentämäki laukoi yläkulmaan tilanteeksi 5-1. 53 minuutin kohdalla Palloseura kehitteli kovan hässäkän maalille, jonka seurauksena useampi K-Vantaan pelaaja kävi Zahradnikin päälle, tilanne eteni Zahradnikin ja Lentämäen tappeluksi jonka seurauksena molemmat lähtivät pukukoppiin. Tilanteen jälkeen K-Vantaan vaihtopenkin toiminta ei kestäisi liittoon lähetettynä videona tarkastelua, sen verran törkeitä eleitä siellä käytettiin ja vielä sellaisen pelaajan toimesta josta ei koskaan uskoisi..K-Vantaa pääsi vielä jostain kumman syystä ylivoimalle jonka kuitenkin Palloseura onnistui jälleen kestämään, mutta hetki jäähyn päättymisen jälkeen pääsi Rasmus Lahnaviik laukomaan numeroiksi 6-1.  Palloseuran alivoima toimi siis koko ottelun ajan hyvin vaikka välillä piti purkaa jopa 3vs5 alivoimaa.
Ville Viskari Palloseuran maalilla napsi hyviä torjuntoja, niitä kertyi 33 kappaletta. Juuso Helomaa K-Vantaan maalilla torjui 23 kertaa.