Forssan Palloseura juhlii 90-vuotiasta taivaltaan tulevana lauantaina 27.11.2021 klo 14:45 alkaen. Yhdellä pääsylipulla näet kaksi ottelua!

Forssan Palloseuran 90-vuotisjuhlatapahtuma vietetään lauantaina 27.11.2021. Tapahtumat jäähallilla alkavat klo 14:45, jolloin kaukaloon luistelee sarja takavuosien kiekkolegendoja alumniottelun merkeissä. FPS:n paidassa nähdään mm. Mika Helkearo, Jari Kesti, Peter Pippingsköld, Jukka Mattila, Timo Willman sekä FPS:n nykyinen päävalmentaja Asko Rantanen. Satakunnan alueelta kootun All Stars-joukkueen riveistä löytyvät mm. Petri Lätti, Olli Raak, Sami Ruusunen, Jaakko Virtanen sekä ”Iso Musta” Veli-Pekka Ketola.

Ottelun jälkeen kaukalon valtaavat tämän päivän kiekkotähdet Mestis-ottelussa FPS – TUTO Hockey klo 17:00. Saavu paikan päälle kannustamaan juhlapäivän sankarit voittoihin omissa otteluissaan!

Normaalista ottelutapahtumasta poiketen juhlatapahtumassa on saatavilla muutakin herkkua, kuin itse urheilu, sillä FPS Fan Club tarjoaa yleisölle glögit otteluiden välillä hallin käytävillä. Tämän lisäksi Liekkitiimi yhteistyössä Makulihan kanssa sekä Voffelikaffila tuovat maan herkullisimmat suolaiset ja makeat juhlayleisön saataville! Juhlatapahtumassa on myynnissä myös rajoitettu erä FPS:n 90-vuotisjuhlamukeja hintaan 20 €!

PÄÄSYLIPUT JUHLATAPAHTUMAAN: (Liput myydään ainoastaan jäähallin lippuluukulta.)

Yhdistelmälippu 10 €
(Lippu tulee hankkia klo 14:30 – 16:00 välisenä aikana. Samalla lipulla näet molemmat ottelut.)

PÄÄSYLIPUT MESTIS-OTTELUUN:

Aikuinen 14 €

Erityisryhmät 10 €
(Eläkeläiset, opiskelijat, varusmiehet)

Lapset 5 €
(7-15v.)

Kaikki hinnat sis. alv. 10%

Maksuvälineenä lippuluukulla käy käteinen sekä yleisimmät maksukortit.

HUOM. Kanta-Hämeen alueen yleisen ohjeistuksen mukaisesti tapahtumissa EI TOISTAISEKSI VAADITA koronapassia. Tiedotamme mahdollisista muutoksista erikseen.