kuva: Lassi Puhtimäki / FL

Forssan Palloseuran riveihin saapui keskiviikkona illan suussa uusi pelaaja. 27-vuotias Valko-Venäläis peluri Ivan Rybchyk.

Rightin puolelta laukova 187 cm, 86 kiloinen laituri saapuu Forssaan Unkarin pääsarjasta, jossa hänen edustamansa joukkueen pelit jo päättyivät kuluvan kauden osalta.

Kokemusta Rybchykiltä löytyy useasta eri maasta, sillä kotimaansa lisäksi Ivan on pelannut mm.Latviassa ja Puolassa. Myös maajoukkue kokemusta löytyy U20-vuotiaiden MM-kisoista.

– Saimme hänet tänne, kun kausi Unkarissa loppui aikaisin. Kyseessä on hyvän kokoinen kaveri, josta odotamme laadukasta hyökkääjää Palloseuraan urheilutoimenjohtaja Timo Willman kommentoi Forssan Lehdelle.

– Odotamme häneltä maaleja ja pisteitä, ihan ratkaisupelaajaa. Rybchyk on pelannut monessa maassa pääsarjatasolla, joten hän on meille todennäköisesti hyvä vahvistus jatkaa Timo Willman.

Tervetuloa Forssaan Ivan!