FPS on täydentänyt puolustustaan IPK:sta saapuvalla Julius Grönroosilla.

21-vuotias Espoon Bluesin kasvatti saapuu Forssan Palloseuraan Iisalmen Peli-Karhuista. Raamikas Grönroos on pelannut kuluvalla kaudella kolme ottelua IPK-paidassa, joissa mies iski yhden maalin – juuri FPS:aa vastaan. Aiemmin tällä viikolla Palloseuraan liittyneen Niki Huovisen tavoin Grönroosin kausi saa Forssassa uuden alun.

– Julius on isokokoinen ja ulottuva peruspuolustaja. Juuri sen tyyppinen pelaaja, jota joukkue kaipaa ja syksyn mittaan ollaan haettu. Hän aloitti kauden try-outilla IPK:ssa, mutta kauden alku hieman viivästyi heinäkuussa sattuneen loukkaantumisen vuoksi. Nyt mies on pelikunnossa ja valmiina kentälle jo illan juhlaottelussa. Odotukset Juliuksen suhteen meillä on kovat juuri varmassa oman pään puolustuspelissä ja vahvistamaan meidän syksyn ehkä heikointa osa-aluetta eli alivoimapeliä. Myös kiekollista taitoa mieheltä löytyy, joten jää nähtäväksi, kuinka ison roolin Julius meidän puolustuksesta lopulta ottaa, FPS:n urheilutoimenjohtaja Timo Willman kertoo.

Tervetuloa Tyykikylään, Julius!