Palloseuran Itä-Suomen vieraskiertue alkoi Imatran vierailulla.

Palloseura joutui heti alussa alivoimalle, kun Joonas Virtaselle tuomittiin kampitusrangaistus. Alivoima toimi hyvin, paras paikka oli Palloseuran Justus Ojalalla, joka karvasi kiekon ja pääsi nokikkain Santeri Lipiäisen kanssa. Myös kaksi seuraavaa huippupaikkaa olivat vierailla, kun ensin Tomi Palo ja hetkeä myöhemmin Erik Heikkilä olivat nokikkain Lipiäisen kanssa, mutta kukaan heistä ei onnistunut.
Ketterä meni 1-0 johtoon ajassa 13:18, maalintekijänä tietenkin Miku Ronkainen. Miku ajoi vauhdilla maalinkulmalle josta syöttöyritys takatolpalle kääntyi puolustuksesta maaliin.
Palloseura nousi tasoihin ajassa 18:10. Jack Jeffers syötti takaviistoon ja Bryce Martin laukoi komeasti uransa ensimmäisen Mestis maalin, tasoitusmaalin toinen syöttäjä oli Justus Ojala. Tilanne avauserän jälkeen 1-1.

Toisen erän ensimmäisen seitsemän minuutin aikana Ketterä osui kolmesti. Ensin Eetu Paasovaara ohjasi 2-1. Sitten Akseli Mäkinen narutteli Palloseuran puolustusta ja teki numeroiksi 3-1. Hetkeä myöhemmin Miku Ronkainen pääsi tuikkaamaan irtokiekon verkkoon ja tilanne oli 4-1. Palloseuralla oli samalla aikajaksolla yksi tilanne, kun Kasper Seppälä oli unohtunut vapaaksi maalille, mutta ei onnistunut harhauttamaan Lipiäistä. 4-1 osuman jälkeen Palloseura piti aikalisänsä.
Palloseuran 4-2 kavennuksen teki debyyttiottelussaan Jack Jeffers joka ajoi maalille ja ohjasi Justus Ojalan syötön verkkoon ajassa 28:00. Maalin toinen syöttäjä oli Devon Skoleski. Palloseura pääsi muutamaa minuutti myöhemmin  yrittämään ylivoimalla, mutta ei onnistunut maalinteossa. Täysilukuiseksi tultuaan Ketterä onnistui heti tekemään numeroiksi 5-2. Toinen Ketterän Forssalaiskasvatti Riku Tuomola laukoi ensin ohi mutta kiekko pomppasi sopivasti takaisin maalin eteen ja Riku nosti kiekon Alex Mäkelän kainalosta maaliin. Tämän jälkeen Palloseuran maalille luisteli kotikaupungissaan Ville Viskari joka pitikin loppuerän ajan maalin koskemattomana, vaikka Ketterä pääsi ylivoimallekin Joonas Virtasen illan toisen jäähyn aikana.
Toiselle erätauolle lähdettiin Ketterän johtaessa peliä 5-2.

Kolmannessa erässä ajassa 42:36 pääsi Jimi Rönkkönen tuikkaamaan maalin edestä numeroiksi 6-2. Palloseura kesti 4 minuutin alivoiman joka tuli kun Bryce Martin hermostui hieman mv Viskariin osuneeseen Miku Ronkaiseen. Ottelun lopulla Palloseura pääsi ylivoimalle ja onnistui kaventamaan numeroiksi 6-3 Tomi Palon maalilla, jonka syöttivät Bryce Martin ja tehoin 1+2 debytoinut Jack Jeffers. Bryce Martin teki 1+1 ja Justus Ojala vahvisti otettaan Palloseuran kultakypärään tehoin 0+2.
Alex Mäkelälle kertyi ottelussa 11 torjuntaa ja Ville Viskarille 15. Santeri Lipiäiselle Ketterän maalilla kertyi 16 torjuntaa.