Palloseuran hyökkäyspää vahvistuu sananmukaisesti, kunhan Slovakialainen Samuel Zahradnik saapuu maanantaina Forssaan.

Rightin puolelta laukova Samuel Zahradnik nimittäin on 193 cm pituinen ja painoa on 95 kg. Zahradnik on 24-vuotias. Tällä kaudella, samoin kuin pari edellistä Samuel on pelannut Slovakian 2-liigaa. Tällä kaudella seurana on ollut HC Gladiators Trnava, viime kevään hän pelasi HC 19 Humenne joukkueen riveissä , kun joukkue nousi Slovakian pääsarjaan. Slovakian pääsarjassa Samuel on pelannut 52 ottelua, viimeksi kaudella 20-21, jolloin 35 ottelua tuotti tehot 4+5. Yhtenä kautena hän on pelannut myös Ranskan pääsarjassa.

Tällä kaudella Samuelin joukkue kavereina HC Gladiators Trnavassa olivat Aapo Alapuranen ja Jakub Ruzek, jotka viime kaudella kiekkoilivat Palloseuran paidassa.

Tervetuloa Forssaan Samuel!

Welcome to Forssa, Samuel!

Samuel Zahradnik ELITEPROSPECTS

kuva: HC Novy Zamky