Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa viikon ensimmäisen pelaajasopimuksen! HPK-kasvatti Tomi Palo liittyy Palloseuran miehistöön.

Palloseurassa toissa kaudella HPK-lainana Mestis debyyttinsä tehnyt Tomi Palo pelasi ensimmäisen täyden Mestis kautensa Kiekko-Vantaan paidassa. Vuonna 2001 syntynyt Palo on 184 cm pituinen ja 92 kg painoinen. K-Vantaan paidassa kertyi 47 ottelua joissa syntyivät tulokkaalle mukavat tehot 10+13. Jäähyminuutteja kertyi vain 8.

Juniorivuotensa Tomi Palo pelasi kotikaupunkinsa Pallokerhossa. Viimeisellä HPK kaudellaan Palo teki U20 Sm-sarjassa 43 ottelussa kovat tehot 21+20.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Tomin ja kyseli mietteitä! ”Kivahan se on palata takas Hämeeseen ja kyl mä tuun hakee Forssasta isoa roolia ja sitä kautta nostetta uralle”

Tomi Palo ELITEPROSPECTS

TERVETULOA FORSSAAN TOMI!