Palloseuran viikonvaihteen ensimmäinen ottelu pelattiin Kajaanissa.

Hokki sai kahdeksannella minuutilla kiekon maalin, mutta tilanteen takana oli rike , jonka seurauksena maali hylättiin ja Kasperi Heinänen joutui jäähylle. Palloseuran yv. oli saamatonta.
13 minuutin kohdalla Miro Karjalainen joutui melko puhtaan näköisestä taklauksesta ryntäysjäähylle, Hokki käytti yv.n edukseen kun kiekko pelattiin neliön keskelle päivystäneelle Eetu Selänteelle jonka one-timer upposi verkkoon ajassa 14:24.
Tämän jälkeen Palloseuralla oli jonkunlainen tilanne, mutta Justus Ojala ei osunut kunnolla kiekkoon.
Heti seuraavasta vastahyökkäyksestä Eetu Selänne pääsi laukomaan numeroiksi 2-0 joka oli avauserän jälkeinen tilanne.

Toisessa erässä Palloseura pääsi työllistämään Eetu Niemistä, etenkin Leevi Selänteen istuessa jäähyllä pääsivät Miro Karjalainen ja Jere Ohtonen laukomaan ja myös Juuso Fagerström yritti maalintekoa maaliviivan takaa Niemisen suojien kautta. Mutta orastavasta painostuksesta huolimatta ei kavennusta syntynyt. Hokki puolestaan onnistui lisäämään numeroiksi 3-0 päästyään 2vs1 hyökkäykseen. Leevi Selänne syötti ja Iivari Säkkinen viimeisteli ajassa 33:24.
Mika Huhtasalo nousi hyvin maalille, mutta Eetu Nieminen torjui, joten kolmanteen erään lähdettiin numeroista 3-0.

Kolmaskaan erä ei tuonut parannusta Palloseuran peliin, sensijaan Leevi Selänne karkasi läpiajoon ja viimeisteli numeroiksi 4-0 ajassa 51:03.  Palloseuran paras tilanne oli Risto Saarisella, joka pääsi maalin edestä yrittämään , mutta Nieminen venyi illan parhaaseen torjuntaansa.
Eetu Nieminen torjui nollapelin, Palloseura pystyi työllistämään häntä vain 8 (0/6/2) laukauksen verran. Alex Mäkelä Palloseuran maalilla torjui mitä pystyi, torjuntoja kertyi 21(7/6/8).