Palloseuran puolustus saa kaipaamaansa vahvistusta kun 23 vuotias Joonas Virtanen Siirtyy KOOVEE:n paidasta Forssaan.

Lempäälästä kotoisin oleva Joonas Virtanen kun pelannut Mestistä myös Hokki paidassa jossa viime kaudella syntyivät hyvät tehot 4+13. Tällä kaudella Virtanen on pelannut ”Dynamon” paidassa 14 ottelua tehoin 0+1. Kilpa uransa Ilves paidassa aloittanut Virtanen on LeKin kasvatti joka siirtyi U17 ikäisenä HPK paitaan Hämeenlinnaan. HPK:n paidassa Joonas Virtanen pelasi U20 ikäluokkaan saakka, kunnes siirtyi Kajaaniin.

Joonas Virtanen on 185 cm pitkä ja painoa on kertynyt 87 kg. Hän laukoo leftin puolelta.

Tervetuloa Forssaan Joonas!

Joonas Virtanen ELITEPROSPECTS

Samassa yhteydessä yhteydessä Tiedotamme että apuvalmentaja Harri Kohvakan sopimus on purettu yhteisymmärryksessä.
Kiitämme Harria Palloseuran eteen tehdystä työstä ja toivotamme kaikkea hyvää jatkoon.

Harrin tehtävät ottaa hoitaakseen Rauli Raitanen , joka jatkaa Palloseuran apuvalmentajana.

Kuvassa Virtanen puolustaa Hokin paidassa kaudella 22-23.

Kuvat: Kari Vahaniitty