Palloseuran hyökkäyspäähän saapuu kaksi uutta pelaajaa kun Juuso Fagerström ja Devon Skoleski saapuvat Forssaan. Joel Ratkovic Berndtsson puolestaan jättää Forssan taakseen ja siirtyy Ruotsiin pelaamaan. Myös Palloseuran kultakypärää kantanut Miro Lehtimäki käyttää sopimuksessa olleen ulkomaan optionsa ja lähtee Forssasta.

Uusista hyökkääjistä Juuso Fagerström saapuu Forssaan Helsingin Jokereista jonka paidassa on pelannut tällä kaudella 12 ottelua tehopisteittä. Viime kaudella Juuso kiekkoili kasvattajaseuransa Kiekko-Vantaan riveissä 42 ottelua tehoin 2+17. Juuso Fagerström täyttää loppiaisena 23 vuotta ja 175 cm pituinen / 77 kg painoinen ja laukoo leftiltä. Juuso on käytettävissä jo tämän viikon Hermes ottelussa.

Tervetuloa Forssaan Juuso!

Juuso Fagerström ELITEPROSPECTS

Kanadalainen, Manitobasta kotoisin oleva Devon Skoleski saapuu Forssaan ensi viikolla. Skoleski on 26 vuotias, 180 cm / 73 kg laituri joka on viime kaudet pelannut University of Manitoban Bisons joukkueessa Kanadan yliopistosarjaa. Viime kaudella pelaamissaan 27.ssä ottelussa Skoleski teki 27 pistettä (11+16) ollen joukkueensa toiseksi paras pistemies. Jäähyminuutteja kertyi vain 2.

Tervetuloa Suomeen ja Forssaan, Devon!

Welcome to Finland and Forssa, Devon!

Devon Skolenski ELITEPROSPECTS

Joel Ratkovic Berndtsson jatkaa uraansa kotimaassaan Ruotsissa. Suurin odotuksin Forssaan hankitusta Joelista ei saatu irti mitä olisi toivuttu joten yhdessä päädyttiin siihen , että puretaan sopimus. Joel Ratkovic Berndtsson pelasi Palloseuran paidassa 22 ottelua tehoin 4+7.

Kiitos ajastasi Forssassa ja kaikkea hyvää jatkoon Joel!

Tack för din tid på Forssa och lycka till, Joel!

Myös Palloseuran kultakypärää kantanut Miro Lehtimäki on käyttänyt sopimuksessa olleen ulkomaan option ja jatkaa uraansa ulkomailla.  Miro Lehtimäki teki pelaamissaan otteluissa mukavat pisteet 14+10.

Kiitos ajastasi Vihreässä paidassa Miro ja Tsemppiä jatkoon!

Kuvat: Kari Vahaniitty

Juuso Fagerströmin kuva: Jokerit / Mestis