Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedotti sunnuntaina 8.10 , ettei jatka enää toimessaan

Asiaan ei liity sen enempää dramatiikkaa, Aho kertoi että hän on pitkälti toiminut talkoilla ja tehnyt pitkiä päiviä, joten toisen työn vastaanottaminen oman talouden turvaamiseksi ei ollut mahdollista.

Mikko Aho kertoi Forssan Lehdelle että hän on järjestänyt asiat niin että Urheilullisella puolella ja Päävalmentaja Christer Nylundilla ja muilla on arjessa kaikki ok vaikka hän itse vetäytyy pois. Mikko harmittelee sitä että joutuu jättämään projektin kesken ja toteaa että urheilullista puolta on Palloseurassa saatu vietyä eteenpäin, vaikka alkukausi Mestiksessä onkin ollut hankala. Peli on kuitenkin koko ajan kentällä kehittynyt.

Palloseura kiittää Mikko Ahoa työstä Forssan Palloseuran hyväksi ja toivottaa kaikkea hyvää jatkoon!