Palloseuran hyökkäys täydentyy kun viimeksi Vaasan Sportin U20 joukkueessa pelannut Erik Heikkilä liittyy Vihreäpaitoihin.

Pian 20 vuotta täyttävä Erik Heikkilä on ennen Vaasan Sporttia edustanut U20 sarjassa myös KOOVEE:ta, jonka paidassa hän pelasi myös 3 Mestis ottelua. Aiemmat seurat juniorivuosina ovat Ilves, HPK, Tappara ja LeKi. Yhteensä U20 sarjassa Heikkilä on pelannut 76 ottelua tehoin 14+20.

Erik Heikkilä on kotoisin Forssan naapuripitäjä Urjalasta ja on 180 cm pituinen ja 84 kiloinen. Hän laukoo leftin puolelta.

Palloseuran Mediaryhmä tavoitti Erikin joka kommentoi uutta sopimustaan näin: Vorssa on tuttu paikka kun olen kotoisin naapurikunnasta Urjalasta ja hieno päästä pelaamaan äijenpelejä. Hyvää kesää kaikille ja nähdään hallilla!

Tervetuloa Forssaan Erik!

Erik Heikkilä ELITEPROSPECTS