Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa että Palloseuran puolustus täydentyy kahdella uudella pelaajalla, kun Tomi Niku ja Viljami Jokirinne saapuvat Forssaan.

Uusista puolustajista 2001 syntynyt Tomi Niku on kokeneempi. Nikun kiekkosuvun nuorin jäsen on pelannut muutaman ottelun myös Liigaa kasvattaja seuransa JYP:in paidassa. Kaksi edellistä täyttä kautta Niku on pelannut Mestiksessä, seuroinaan Hokki ja viime kaudella KeuPa HT. Yhteensä Niku on pelannut Mestiksen runkosarjassa 107 ottelua, joissa on tehnyt 7+32 tehopistettä. Lisäksi hän pelannut 7 playoff ottelua tehoin 0+3.

Hyvin liikkuva Tomi Niku laukoo leftin puolelta ja on 174 cm pituinen ja painaa 70 kg.

Kiva päästä Forssaan pelaamaan ja auttamaan nostamaan joukkue takaisin kärkikahinoihin ja samalla henkilökohtaisesti pelata uran parasta lätkää kommentoi Tomi Niku Palloseuran mediaryhmälle.

Tervetuloa Forssaan Tomi!

Tomi Niku ELITEPROSPECTS

Toinen uusi puolustaja, Viljami Jokirinne saapuu Forssaan Ilveksen U20 joukkueesta. Jokirinne on edustanut Ilvestä kaudesta 19-20 alkaen. 188 cm pituinen ja 80 kiloinen Jokirinne laukoo leftin puolelta. Jokirinne on syntynyt Nokialla ja hänen kasvattajaseuransa on LeKi. Edelliset kaksi täyttä kautta Viljami on pelannut Ilveksen U20 joukkueen takalinjoilla. Yhteensä U20 SM-sarjassa hän on pelannut 85 ottelua, joissa on syntynyt puolustajalle kovat tehot 18+38. Jäähyminuutteja on kertynyt vain 30 joista vain 2 minuuttia kaudella 22-23!

Palloseuran mediaryhmä tavoitti myös Viljamin joka kommentoi näin: Hienoa päästä pelaa Fopsiin miesten pelejä nuoren ja nälkäsen joukkueen kanssa. Nähdään syksyllä hallilla!

Tervetuloa Forssaan Viljami!

Viljami Jokirinne ELITEPROSPECTS

Saimme puolustukseen juuri ne pelaajat, joita vielä etsimme. Niku omaa valtavan potentiaalin. Hänen kykynsä lukea peliä on erinomainen. Taitoa löytyy myös kiekollisesta pelaamisesta. Jokirinne on nuori puolustaja, jolta löytyy tehokuutta ja kokoa miesten peleihin.” kommentoi UTJ Mikko Aho uusia sopimuspelaajiamme.