Janne Laakkonen käyttää sopimuksessa olleen ulkomaan optio pykälän ja siirtyy näin ollen välittömästi uuteen joukkueeseensa.

41 vuotias Janne Laakkonen pelasi Palloseuran paidassa 16 ottelua, joissa ehti tekemään hyvät 4+13 pistettä eli yli yhden pisteen keskiarvolla.

Mediaryhmä tavoitti Jannen joka lähetti seuraavat terveiset :

Kiva oli olla osa Forssan Palloseuraa noin kahden kuukauden ajan, pelejä oltais haluttu voittaa enemmänkin, mutta tällä kertaa meni näin..
Usko on kuitenkin kova että jätkät kääntää ton kurssin vielä ja tekee varmasti parhaansa että niitä pisteitä alkaa tulemaan.
Ja muistakaa, että yleisön/fanien tuki on äärimmäisen tärkeää varsinkin nyt vaikeina aikoina, että kaikki vaan hallille antamaan tuki jätkille💪🏼 Kiitokset kaikille kannattajille!

Forssan Palloseura kiittää Janne Laakkosta ajastasi Vihreässä Paidassa ja toivottaa kaikkea hyvää tuleviin haasteisiin.

Janne Laakkonen ELITEPROSPECTS

kuva: Kari Vahaniitty

Janne Laakkonen #24 pelasi Palloseuran tehokkaimmassa hyökkäyskolmikossa.