Jokerit takoi peräti 12 maalia Forssassa. Oskari Kalajanniskalle (3+2), Teemu Henritiukselle (2+3) ja Alexander Forslundille (1+4) peräti viiden tehopisteen ilta ja puolustaja Jere Vertaselle 1+3. Onni Lindille kolme syöttöpistettä. Forssalaisista maalinteossa onnistuivat Jiri Pärssinen ja Mika Huhtasalo

Avauserän alussa Miska Vilppola kilautti tolppaa. Jokerit onnistuivat tekemään avausmaalin kun ensimmäinen minuutti oli pelattu. Palloseura pääsi erän puolivälin lähestryessä ylivoimalle, mutta odottetua tasoitusta ei syntynyt vaan Oskari Kalajanniska pääsi alivoimalla laukomaan illan ensimmäisen osumansa. Tämä lamautti Palloseuran peliä ja Jokerit vei avauserän 0-5.

Toinen erä pysyi maalittomana yli puolen välin kunnes Kalajanniska laukoi ylivoimalla numeroiksi 0-6. Tämän jälkeen Jokerit teki reilussa kahdessa minuutissa pari maalia lisää ja vielä ennen erän päättymistä numeroiksi 0-9. Yhdeksännen maalin jälkeen Alex Mäkelä vaihdettiin pois maaliltaan ja Ville Viskari pelasi ottelun loppuun.

Jokerit otti kolmannessa erässä 0-10 johdon kunnes Palloseura sai kuparisen rikki Jiri Pärssisen komealla vedolla, maalin syöttivät Miro Lehtimäki ja Michal Kvasnica, peliaika oli 43:27 kun tilanne oli 1-10.

Jokerit teki pari maalia lisää, etenkin Jere Vertasen siniviivaveto ylivoimalla yläkulmaan oli komea. Palloseura onnistui vielä toistamiseen ohittamaan Ville Kolppasen, maalin teki Mika Huhtasalo, syöttäjinä olivat Eetu Santanen ja Samuli Virtanen. Näin ollen loppunumerot 2-12. Lohtuna se että pisteet jakautuivat aivan samoin kuin jos peli olisi päättynyt 0-1..

Mika Huhtasalo ja Eetu Santanen saivat molemmat +- tilastoon saldoksi +1 jota voi pitää jopa pienenä ihmeenä! Alex Mäkelä torjui maalilla 19 kertaa (vaihto 37:57) , Ville Viskarille kertyi 15 torjuntaa.

Yleisöä oli upeasti 2497, Kiitos yleisölle ja talkoolaisille hienosta tapahtumasta!

Kuva: Kari Vahaniitty

Teksti: Timo Tukia, johdanto: MESTIS