TIEDOTE 19.12-23

Asko Rantanen on valittu Forssan Palloseuran Mestis miehistön uudeksi Päävalmentajaksi. Askon kanssa on solmittu kauden 23-24 loppuun saakka voimassa oleva sopimus.

Asko Rantanen on tuttu mies Palloseuran kannattajille, sillä Asko on aiemmin johtanut Palloseuraa päävalmentajana seitsemän kauden ajan. Askon johdolla Palloseura pääsi Suomi-sarjasta Mestikseen jossa Asko johdatti Palloseuran pronssiotteluun kaudella 21-22. Kauden päätteeksi Asko valittiin Mestiksen kauden parhaaksi valmentajaksi.

Onnittelut Askolle valinnasta ja Tsemppiä valmennustyöhön. Tiedämme että teet sitä suurella vihreällä sydämellä!

Asko Rantanen on 49 vuotias ja ennen valmennusuraa Asko pelasi useamman kauden Palloseuran paidassa. Asko pelasi myös Liigassa, seuroinaan  Tampereen Tappara ja Espoon Blues.

Asko Rantanen ELITEPROSPECTS

Kuva: Kari Vahaniitty