Forssan Palloseuran Mestis miehistö saa täydennystä riveihinsä, kun tammikuussa 26 vuotta täyttävä laitahyökkääjä Markus Lahtinen siirtyy KeuPa HT:n riveistä Forssaan.

Markus Lahtinen on kotoisin Espoosta ja on EPS:n kasvatti.  Juniorivuodet menivät Espoon Bluesin paidassa aina U20 SM-liigaan saakka. Myös Leijonapaita tuli tutuksi nuorimmassa U16 ikäluokassa.  Kaudeksi 19-20 Markus Lahtinen siirtyi Kiekko-Vantaan paitaan jossa pelasi ensimmäiset Mestis ottelunsa. Seuraavaksi kaudeksi Markus Lahtinen siirtyi Heinolan Peliittojen riveihin jonka riveissä mies viihtyi 3 kautta. ollen kahdella edellisellä kaudella joukkueensa varakapteeni. Viime kaudella Markus Lahtinen teki Peliittojen riveissä runkosarjassa 6+8 pistettä. Peliittojen jäädessä ilman Mestis lisenssiä, jatkoi Lahtinen Keuruulle, jossa tällä kaudella on syntynyt 24.ssä ottelussa 2+2 pistettä. Yhteensä Lahtinen on pelannut Mestistä viitenä kautena 128 ottelua tehoin 21+26.

Markus Lahtinen on 177 cm pitkä, painoa 84 kg ja mies laukoo leftin puolelta. Markus ei ole tiettävästi sukua Palloseuran puolustukselle luutivalle Oskari Lahtiselle.

Mediaryhmä tavoitti Markuksen:  Kiva tulla Forssaan! Varmasti hyvä juttu täst tulee ja innolla jo ootan et pääsen auttamaan loppukauden peleissä joukkuetta!

TERVETULOA FORSSAAN MARKUS!

Markus Lahtinen ELITEPROSPECTS

Markus Lahtisen pelaajakuva: Mestis/KeuPa HT

Kuva: Kari Vahaniitty ”Markus Lahtinen laukoo vastedes Vihreässä paidassa”