Mestis julkaisi kauden 23-24 sarjaohjelman 8.6 -23.

Sarja alkaa 22.9 jolloin FPS matkustaa Turkuun. Palloseura aloittaa sarjan kahdella vierasottelulla, sillä heti sarja-avausta seuraavana päivänä pelataan Vantaalla.

Kotiavaus on vuorossa keskiviikkona 27.9 jolloin Palloseura saa vieraakseen Mestiksen hallitsevan mestarin Kiekko-Espoon.

Kiinnostava Mestis tulokas, Helsingin Jokerit saapuu Forssaan lauantaina 16.12 ja toisen kerran keskiviikkona 31.1.

Rovaniemen vierasottelut saadaan pelattua yhdellä reissulla, sillä RoKi kohdataan marraskuussa perjantaina ja lauantaina Lappi-Areenalla.

Imatran Ketterä Forssalaispelureineen saapuu vieraaksemme perjantaina 27.10 ja toisen kerran 13.1.

Latvian Jelgavasta kotoisin oleva HK Zemgale ei osallistu Mestikseen kaudella 23-24.

Palloseuran runkosarjan OTTELUOHJELMA

Koko Mestiksen runkosarjan OTTELUOHJELMA

Nyt kalenterit käteen ja aitiovaraukset kuntoon! Joulukuussa hyviä kotiotteluita perjantaisin ja lauantaisin joten varaa ajoissa AITIO Pikkujoulujen viettopaikaksi! Kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä , sillä esim. la 16.12 Jokerit saapuu Forssaan ja aitioihin on varmasti kysyntää! Tiedustele aitioita toimisto(at)forssanpalloseura.fi
Joka otteluun on VIELÄ aitioita varattavissa!
Huippukiinnostavia otteluita etukäteen ajatellen ovat kauden kotiavaus kun mestari K-Espoo saapuu Forssaan 27.9, ”paikallismatsi” TuTo:a vastaan 14.10, Ketterän vierailut 27.10 ja 13.1, pikkujoulupelit 15.12 ja 16.12 kun Hokki ja Jokerit tulevat kylään. Jokereiden toinen vierailu 31.1 sekä aina kiihkeät RoKi ottelut!