Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho kertoo tiedottaa uudesta hyökkäjästä kun Lappeenrantalais kasvatti Eetu Santanen liittyy Palloseuraan.

Juhannuksena 23 vuotta täyttänyt Santanen omaa Mestis kokemusta viime kaudelta , sillä edelliskausi sujui Kajaanin Hokin riveissä. Otteluja kertyi 34 joissa pisteitä syntyi 3+6. Kasvattiseuransa SaiPa:n paidassa Eetu Santanen on pelannut 4 kautta U20 Sm-sarjaa (U20 Liigaa) yhteensä 112 ottelua tehoin 23+36.

Santanen laukoo leftin puolelta. Pituutta on 177 cm ja painoa 77 kg.

Palloseuran mediaryhmä tavoitti Eetu Santasen joka kommentoi sopimustaan näin: ”Itse tulen Forssaan todella innokkain mielin ja en malta odottaa kauden alkua ja joukkueen tapaamista. Nähdään kauden aikana hallilla!”

-”Santanen tuo ryhmäämme lisää luisteluvoimaa ja suoraviivaisuutta. Hänellä on myös erittäin hyvä laukaus, jota haluamme kauden aikana hyödyntää. Eetun loistava asenne ja halu voittaa tulivat heti esiin, kun hänen kanssa keskusteluja käytiin” kommentoi UTJ Aho uutta pelaajaamme.

TERVETULOA FORSSAAN EETU!

Eetu Santanen ELITEPROSPECTS