FPS Hockey Oy:n organisaatio vahvistuu kun Forssan Palloseuran Urheilutoimenjohtajaksi saapuu Porista kotoisin oleva Mikko Aho.

Palloseuran joukkueenjohtajana toimiva Anssi Rantanen tuntee Ahon ja tiedusteli häneltä kiinnostusta toimeen. Melko pian keskusteluissa näkemykset ja toimintamallit kohtasivat ja Mikko Aho kiinnostui tehtävästä. Myös Forssalais-kiekkoilun pitkät perinteet olivat tärkeänä asiana mielessä kun Mikko Aho otti tehtävän vastaan.

Omalla pelaajaurallaan Mikko Aho pelasi pääasiassa Porin Ässien junioreissa ja sai kunnian pukeutua myös Leijonapaitaan nuorimmissa ikäluokissa.
Parikymppisenä päättyneen pelaajauran jälkeen Aho on toiminut pelaajatarkkailijana Pohjois-Amerikkalaisille seuroille ja viimeksi toiminut NHLPA (NHL:n pelaajayhdistys) sertifikoimassa agenttitoimisto Kaizen Sports Agency:ssä Client Managerina. Aho on auttanut noin kahdeksaakymmentä pelaajaa urallaan eteenpäin sekä Euroopassa että Pohjois-Amerikassa.

Tervetuloa Forssaan Mikko!

kuva: Kari Vahaniitty