Kuva: Christoffer Enckelman

Palloseura jatkoi kauden 20-21 Mestis-joukkueen kokoamista solmimalla jatkosopimuksia viime kaudella vahvoja otteita esittäneen kuusikon kanssa.

Palloseurassa jatkavat myös sarjaporrasta ylempänä maalivahti Petrus Lintonen, puolustajat Samuli Virtanen, Joona Tala ja Joona Vainio. Hyökkääjistä sopimuksen tässä vaiheessa tekivät Totte Moberg ja Aleksi Karlsson.

– Mahtava fiilis päästä kasvattajaseuran kanssa pelaamaan Mestistä. On ollut hienoa olla mukana nostamassa Palloseuraa sarjaporrasta ylemmäs, ja vielä hienompaa on saada mahdollisuus jatkaa ja yrittää auttaa joukkuetta menestymään Mestiksessä, Aleksi Karlsson kommentoi uunituoretta sopimusta.

– Mestis-nousu on todella upea juttu forssalaiselle jääkiekolle ja Forssalle. Kevät on ollut kaiken kaikkiaan hyvin erikoinen. Ei olisi ihan heti uskonut, kun matkustimme Jyväskylästä viimeisen playoff-ottelun jälkeen kohti Forssaa, että ensi kaudella saan pukea vihreän paidan päälleni Mestiksessä. Muistelin n. 10 vuoden takaista juttuani paikallisessa lehdessä, jossa kerroin unelmani/tavoitteeni olevan nousu Mestikseen FPS:n paidassa. Nyt tuo unelma on täyttynyt. Tällä hetkellä täytyy saada oma tekeminen askeleen ylemmäksi, jota uusi sarjataso tulee vaatimaan. Ensimmäisiä jääharjoituksia uuden joukkueen kanssa odottelen kädet syyhyten, jonka aikana pururadat, sekä levypainot tulee olemaan kovassa käytössä. On ollut hienoa huomata se hyvä pöhinä, joka on ollut FPS:n ympärillä viime kuukaudet. Uskon faniemme näkevän erittäin vahvan ja iskukykyisen vihreän miehistön ensi kaudella, Petrus Lintonen kommentoi.

– Tosi siisti juttu! Sekä itselle, että koko Forssalle. Pitkään FPS:n tavoitteena ollut nousu Mestikseen tapahtui vihdoin ja se, että saa itse vielä edustaa Forssaa Mestiksen puolella, tutussa hallissa ja tuttujen fanien edessä on todella hienoa! Itselläni on ollut tavoitteena nousta sarjatasoa ylemmäs, joten kiva päästä pelaamaan vauhdikkaampaa kiekkoa! Tämä pätee varmasti myös faneihin, eli heillekin varmasti kiva päästä seuraamaan pitkän tauon jälkeen astetta vauhdikkaampaa lätkää, Joona Vainio toteaa.

Viime kaudella Palloseuraa kapteenina johtanut Samuli Virtanen kommentoi sopimusta seuraavasti:

– Hieno fiilis tehdä uran ensimmäinen Mestis-sopimus seuran kanssa, jota olen edustanut koko ikäni. Kyllä tätä mahdollisuutta olen odottanut todella paljon ja nyt kun Mestis-paikka vihdoin tuli Forssaan ja sopimusta tarjottiin, niin oli helppo solmia sopimus tänne. Innolla odotan mitä uusi kausi ja uusi sarjataso tuo tullessaan. Toivottavasti ihmiset löytävät syksyllä isoin joukoin hallille mikäli vallitseva tilanne sen sallii!

Mediaryhmä tavoitti myös Joona Talan, joka oli samoilla linjoilla muiden kanssa.

– Olihan se hieno fiilis, kun saatiin selville Forssan nousu takaisin Mestikseen. Hienoa, että otteeni on ollut sen näköisiä, että sopimus Forssaan irtosi ja saa uuden mahdollisuuden Mestiksessä vuoden tauon jälkeen. Näytetään kuinka vihreä aalto palaa Mestikseen joukkueen ja fanien avulla. Toivottavasti saadaan hyvä meininki halliin.