Palloseura lähti Keravalle kiillotamaan joulukuun Jokerit ottelussa kolhiintunutta kilpeään.

Jokerit hallitsi avauserää, Kaj Saariselle kertyi 18 torjuntaa. Erän ainoan maalin teki kuitenkin paikalle saapuneiden Forssalaiskannattajien riemuksi Miro Lehtimäki jonka veto yllätti erässä 4 kertaa torjuneen Ville Kolppasen. Ottelua oli tuilloin pelattu 11:23. Maalin syöttivät Viljami Jokirinne ja Jiri Pärssinen. Palloseura onnistui kestämään avauserässä 2 alivoimaa.

Toinen erä oli avauserää tasaisempi. Palloseura pääsi viiden minuutin ylivoimalle Emil Kuuslan huidottua Oskari Lahtista. Lähinnä maalintekoa oli Mika Huhtasalo, jonka veto kilahti tolppaan. Kaj Saariselle kertyi 11 torjuntaa ja Kolppaselle 8. Toiisen erän jälkeinen tilanne edelleen Palloseuran 0-1 johto.

Jokerit onnistuivat tasoittamaan , kun kolmatta erää oli pelattu pari minuuttia. Aatu Wulff nosti kiekon Saarisen suojien kautta maalin viivan yli ja tilanne oli 1-1.
Jokerit saivat otetta ja Palloseuran tilanteet olivat harvassa. Ajassa 51:18 Miro Karjalainen passitettiin estämisestä jäähylle ja Jokerit onnistuivat tekemään 2-1 johtomaalin. Olavi Vauhkonen teki lähietäisyydelta. Edellisestä maalista ei mennyt kuin 15 sekuntia, kun tilanne oli jo 3-1. Tämäkin maali tehtiin maalin edestä, tekijänä Jesse Liuksiala. Lopussa Palloseura yritti kavennusta ilman maalivahtia, tämä kostautui kun Oskari Kalajanniska nosti kaukaa omalta puolustusalueelta loppunumeroiksi 4-1.

Hyvä taistelu ei sinänsä lämmitä, kun yhtään pistettä ei saatu, mutta ainakaan Jokerit eivät voittaneet helpolla.
Seuraavaan otteluun on viikko aikaa, joten päävalmentaja Asko Rantanen ehtii ajamaan paremmin kuvioita joukkueelle.
Kaj Saariselle kertyi lopulta 35 torjuntaa.