kuva: Kari Vahaniitty (kausi 21-22) Kuvassa Eetu Mäki puolustamassa

Palloseuran ensimmäiset pelaajasopimukset kaudelle 22-23 ovat selvillä.
Vihreäpaitoihin liittyvät viime kaudella Tampereen KooVee:ta edustaneet Eppu Varjamo ja Eemeli Mäki. Molemmat pelaajat ovat kotoisin Loimaalta.

Eppu Varjamo on ehtinyt pelaamaan myös liigaottelun Ilveksen paidassa. Ilveksen paidassa on kertynyt kokemusta U20 sm-liigasta neljän kauden ajan. KooVeen paidassa syntyi 54.n Mestis runkosarjapelin aikana tehot 8+21. Viime kaudella Eppu oli KooVee:n kolmanneksi paras pistemies.
”Todella hyvillä mielin tulen Forssaan pelaamaan. Fopsin viime kausi oli erittäin hyvä ja vähintään samaan tähdätään tulevalla kaudella. Innolla tulen projektiin mukaan!”
Elokuussa 22-vuotta täyttävä Eppu lupaa kauden aikana kovia taklauksia joten tuleva näyttää onko hän samanlainen fanien suosikki kuin Fopsin edellinen Loimaalais-peluri Miska Niemi!

Juuri 21 vuotta täyttänyt Eemeli Mäki on Varjamon tavoin pelannut parina viime kautena KooVee paidassa. 61.n Mestis runkosarjapelin aikana on syntynyt tehot 11+10. Myös Eemeli siirtyi kasvattajaseurastaan Rocketsista Ilvekseen U17 sarjaan.
”Hyvillä mielin tulen Forssaan, mukava palata lähelle kotiseutua. Lähdetään hakemaan Palloseuran vahvalle viime kaudelle jatkoa innolla”
Myös Eemeli tykkää fyysisestä pelistä ja taklauksista. Maalin teko toki sujuu, Palloseuraa vastaan Eemeli osui viime kaudella kahdessa eri ottelussa.

Tervetuloa Forssaan Eppu ja Eemeli!

Eppu Varjamo , kuva yllä

Eemeli Mäki, kuva alla