Palloseuran hyökkäys täydentyi jälleen kun laituri Aapo Alapurasen jatko julkistettiin.

Aapo tuli viime kaudella joukkueeseen try-outin kautta ottaen paikkansa vahvoilla näytöillä harjoitusotteluissa. Kemin Lämäreiden kasvatti pelasi runkosarjassa 36 ottelua joissa syntyivät tehot 2+9, +- tilasto näytti lukemaa +4. Playoffeissa tapahtui Aapon lopullinen läpimurto Vihreässä paidassa sillä ensimmäisen ottelun huilin jälkeen syyskuussa 24 vuotta täyttävä Aapo Alapuranen pelasi loput pudotuspeliottelut ollen joukkueen parhaimmistoa tehoin 3+4 ja tehotilasto näytti peräti +6. Joten erittäin hyvä juttu että sulavasti luistelevalle Aapolle saatiin sorvattua jatkosopimus!

Onnittelut jatkosta ja Tsemppiä kauteen Aapo!

Palloseuran Sometiimi tavoitti Aapo  joka kommentoi sopimustaan näin: Mahtava palata tuttuun porukkaan ja lähteä parantamaan viime kauden sijoitusta. Odotan tulevia pelejä että pääsee taas taisteleen pisteistä. Toivottavasti saadaan heti kauden alusta lähtien yleisöä halliin ja kannustaan meidät voittoihin! Nähdään siis hallilla!

Ruzek ja Sihvonen hakevat pelipaikkaa

Riveihin liittyy lisäksi 18-vuotias slovakkihyökkääjä Jakub Ruzek, joka tavoittelee paikkaa edustuksesta. Lisäksi pelipaikkaa joukkueesta try-outin kautta hakee parikymppinen FoPS junioreiden kasvatti Anton Sihvonen, joka on viime kaudet pelannut Hämeenlinnassa.

kuva: Kari Vahaniitty