Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa että Palloseura on tehnyt siirtorajan lähestyessä loppukautta koskevan pelaajasopimuksen hyökkääjä Emil Strömin kanssa.

Emil Ström on ruotsalainen 27-vuotias rightin puolelta laukova hyökkääjä joka pystyy pelaamaan sekä laidassa että sentterinä. Miehellä on pituutta 177 cm ja painoa noin 85kg.

Ström on viimeksi pelannut USA:ssa SPHL liigassa Vermilion County Bobcats joukkueessa. Myös edellinen kausi meni USA:ssa, tällöin FPHL liigassa, joukkueena Binghampton Black Bears. Ruotsissa juniorivuosien jälkeen pelejä on kertynyt HockeyEttan joukkueissa. Emil on pelannut myös kauden Suomessa, Espoon Bluesin U20 joukkueessa kaudella 15-16.

Ström tuo leveyttä loppukaudeksi kokoonpanoon. Emil pystyy pelaamaan sekä keskellä, että laidassa on meille suuri apu. Keskusteluissa pelaajan kanssa tuli heti selväksi, kuinka tärkeitä kevään pelit ovat seuralle. Hänen kokemus Pohjois-Amerikasta, näkyy varmasti myös jokaisessa kaksinkamppailuissa toteaa UTJ Mikko Aho uudesta peluristamme.

Emil Ström saapuu Forssaan maanantaina ja liittyy mukaan harjoituksiin tiistaina.

Kuvien lähde: Binghampton Black Bears