Palloseura pelaa alkaneella viikolla vain yhden ottelun, senkin vieraskentällä, Keuruulla. Viime viikon otteluissa pystyimme voittamaan juuri KeuPa:n, mutta tarkasti puolustanut RoKi vei pisteet mukanaan pohjoiseen.

KeuPa HT – FPS Maansiirtopuuha Areena, Keuruu pe 17.2 klo 18.30 CMore Sport

KeuPa HT 5 edellistä ottelua ja tuleva

KeuPa HT – JoKP 3-2 (ja)
RoKi – KeuPa HT 5-2
FPS – KeuPa HT 2-1
JoKP – KeuPa HT 4-3 (ja)
KeuPa HT – Peliitat 5-9
IPK – KeuPa HT pelataan 15.2-23

KeuPa HT 3 parasta pistenikkaria:

Mikko Perttu 21+36=57
Juuso Heikkilä 23+23=46
Joni Airo 20+18=38

JyP-laina Mikko Perttu johtaa Mestiksen pistepörssiä ja Juuso Heikkilä on kolmantena. Palloseuraa vastaan Perttu ei pelannut, vaikka oli vielä päivällä ilmoitettu kokoonpanoon. Viime viikon muissa otteluissa Mikko Perttu teki yhteensä 7 pistettä (3+4)

Mv. torjunta %

Oskari Parviainen 89,65
Leevi Nikkinen 81,09

KeuPa HT voitti tammikuun loppupuolella 6 ottelua putkeen, hävittyään sitä ennen 8 peliä peräkkäin. Voittoputken jälkeen on taas tullut 4 tappiota putkeen…
KeuPa HT:n sijoitus on tällä hetkellä yhdeksäs. Pisteitä on koossa 54 (38 ottelua)
Palloseura ja KeuPa HT ovat kohdanneet kuluvalla kaudella jo kolmesti. Forssassa Palloseura otti ensin komean 8-4 voiton ja toisessa ottelussa viikko sitten KeuPa HT kaatui jännitysottelussa 2-1 mutta marraskuussa Keuruulla kotijoukkue piti viimeksi pintansa ja käänsi Palloseuran 1-2 johdon 4-2 voitoksi, viimeinen maali oli tyhjään maaliin joten tiukkaa oli myös siellä.

FPS 5 edellistä ottelua:

FPS – IPK 1-2
Peliitat – FPS 2-3
FPS – Ketterä 2-4
FPS – KeuPa HT 2-1
FPS – RoKi 1-3

Parhaat pistemiehet:
Miku Ronkainen 12+21=33
Michal Kvasnica 15+15=30
Konsta Keteli 7+15=22

Mv. torjunta %
Eetu Nieminen 90,00
Petrus Lintonen 88,89

Palloseuran harjoituksiin liittyi tiistaina ruotsalaishyökkääjä Emil Ström jonka kanssa tehtiin loppukauden kestävä sopimus.
Parin viikon takaisessa Ketterä ottelussa loukkaantuneen Eppu Varjamon toipuminen on sujunut odotusten mukaisesti.

Mestiksen siirtoaika päättyy 15.2 klo 23:59 joten muutokset ennen perjantain KeuPa HT ottelua ovat vielä mahdollisia.

Poissa vahvuudesta:

Eppu Varjamo (viikko kerrallaan)
Veikka Kärjä (viikko kerrallaan)
Miska Ronkainen (kauden loppuun sivussa)

Teksti ja kuva : Timppa