Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa uudesta hyökkääjästä kun Sportin kesäringissä mukana ollut Kasper Seppälä siirtyy Vaasasta Forssaan.

21 vuotias Seppälä pelasi viime kaudella 8 ottelua Kotkapaidassa Liigaa. Kesän Sportin kanssa treenannut Seppälä oli joukkueensa mukana vielä kauden avaavassa Rauman Pitsiturnauksessa. Kokkolasta lähtöisin oleva Seppälä on 181 cm / 92 kg ja laukoo leftin puolelta. Seppälä on edustanut Vaasalaisseuraa U18 ikäluokasta saakka nousten heti ensimmäisellä kaudellaan jo U20 miehistöön, yhteensä U20 SM-sarjassa/Liigassa Seppälä on pelannut neljällä kaudella.

Tosi hyvillä ja odottavilla fiiliksillä oon tulossa Forssaan. Odotan ensi kaudesta hyvää ja hieno päästä pian tutustumaan uuteen joukkueeseen kommentoi Kasper Palloseuran Mediaryhmälle.

Tervetuloa Forssaan Kasper!

Kasper Seppälä eliteprospects