Palloseuran viikon toinen ottelu pelattiin Outokummussa jossa Joensuun Kiekko-Pojat pelaavat tämän kauden kotiottelunsa.

Ottelun alku oli Palloseuran kannalta katasfrofinen. Ensin Miska Huttunen pääsi karkuun ja onnistui ohittamaan Alex Mäkelän ajassa 00:39. 15 sekuntia myöhemmin Joel Ratkovic Berndtsson joutui koukkaamisesta jäähypenkille ja sai vielä puolitoista minuuttia myöhemmin seurakseen Mikael Tapion. Oskari Lahtinen otti kahden miehen alivoimalla komean blokin, mutta tämäkään ei auttanut vaan hieman ennen Berntdssonin jäähyn päättymistä pääsi Adam Dvorak laukomaan poikittaissyötöstä numeroiksi 2-0 ajassa 2:49.
Palloseuran ylivoima erän puolivälin paikkeilla oli heikkoa. Kun et käytä paikkaasi niin sitten Kiekko-Pojat pääsivät hetkeä myöhemmin Juho Juvosen maskin takaa tulleella siniviivavedolla siirtymään 3-0 johtoon joka oli avauserän jälkeinen tilanne.

Toiseen erään Palloseura tuli selvästi terävämmin, heti ensimmäisellä minuutilla Valtteri Savolainen kilautti tolppaa. Hieno paikka oli myös Erik Heikkilällä joka pääsi laukomaan 2vs1 hyökkäyksen päätteeksi. JoKP maalilla Emil Vinni torjui taidolla tai tuurilla, jokatapauksessa maalia ei syntynyt.
Palloseura pääsi kokeilemaan ylivoimaa Ivo Sedlacekin korkeasta mailasta tulleen jäähyn aikana. Jäähyn aluksi saatiin hetki painostusta, Mika Huhtasalo pääsi laukomaan, ilman tulosta..loppu rangaistus kotijoukkue onnistui purkamaan tilanteet.  Toisen erän jälkeinen tilanne oli edelleen 3-0.

Kolmannen erän ensimmäisellä minuutilla Risto Saarinen passittettiin kampituksesta jäähypenkille, Palloseuran alivoima kesti tilanteen.
Ajassa 43:33 Palloseura sai kuparisen rikki, ensin Mika Huhtasalo laukoi voitetun hyökkäyspään aloituksen jälkeen yli, jatkossa Otto Pasonen pääsi punnertamaan maalille ja nosti kiekon rystyllä Eemil Vinnin ohitse verkkoon. Syöttöpinnat Huhtasalolle ja Janne Laakkoselle.
Palloseuralle tarjottiin kolme perättäistä ylivoimaa, mutta ei onnistumisia. Huhtasalo pääsi yrittämään Laakkosen poikittaistarjoilusta mutta Vinni onnistui torjumaan. Myös Oskari Lahtinen joutui vierailemaan jäähypenkillä, tästä selvittiin.
Pari minuuttia ennen summeria Palloseura otti 25 kertaa torjuneen maalivahti Alex Mäkelän pois maaliltaan. Tällä kertaa saatiin todella hyviä tilanteita luotua, mutta kiekkoa ei saatu survottua maaliin vaikka lähellä pyörikin. Kotijoukkue ei myöskään onnistunut lisäämään maalitiliään joten pisteet jäivät Pohjois-Karjalaan numeroin 3-1.