Palloseura jatkoi Mestis kautta Pohjois-Savon Iisalmessa.

Ottelun ensimmäinen kunnon tilanne oli toisella minuutilla kun Topi Hägg pääsi kokeilemaan maalin kulmalta , mutta Eetu Randelin onnistui torjunnassaan.
Aapo Alapuranen oli menossa kahdeksan minuutin kohdalla läpiajoon kun Mikko Lahtinen huitoi käsille, mutta tuomaristo ei katsonut aiheelliseksi antaa rangaistusta.
Erän puolivälissä Alapurasella oli jälleen paikka, mutta nyt Randelin sai torjunnan.
Erän toinen puolisko oli IPK:n hallintaa sillä CMore mainoskatkon jälkeen vieraista vain Erkki Laiho pääsi laukomaan, 17 minuutin paikkeilla, sekin ohi.
IPK:lla oli tilastojen mukaan avauserässä peräti 30 laukausta joista Eetu Nieminen torjui 13, 14 meni ohi ja 3 kenttäpelaaja blokkasi (Eetu Moberg 2, Veikka Kärjä 1) Palloseuralle kertyi 10 laukausta joista Eetu Randelin joutui torjumaan 5 kertaa. Avauserän jälkeinen tilanne oli 0-0.

Toinen erä alkoi Palloseuran alivoimalla sillä Totte Moberg joutui avauserän viimeisellä minuutilla jäähylle huitomisesta.
Palloseura joutui uudelleen alivoimalle kun Veikka Kärjä sai 2+2 minuuttia korkeasta mailasta ajassa 22:36. Ensimmäinenkään kakkonen ei ehtinyt umpeutua kun kultakypärä Alexander Cotton laukoi terävän rannelaukauksen yläkulmaan ja tilanne oli 1-0 ajassa 23:55. Pyöritys jatkui koko seuraavan kaksiminuuttisen, jäähy kestettiin mutta Kärjän juuri päästyä pois jäähypenkiltä meni IPK 2-0 johtoon, Samuel Timonen sijoitti kiekon läheltä verkkoon.
Palloseuran ensimmäinen vaarallisempi laukaus lähti Miku Ronkaisen mailasta erän yhdeksännellä minuutilla, mutta Randelin torjui.
IPK meni 3-0 johtoon kun Atte Karppinen pääsi takatolpalta sutimaan kiekon maaliin Noel Pietilän hyvästä syötöstä ajassa 36:45. Miku Ronkainen pääsi vielä yrittämään kavennusmaalin tekoa erän lopulla, mutta Randelin torjui jälleen.
Kahden pelatun erän jälkeen Eetu Niemiselle oli kertynyt jo 31 torjuntaa kun Eetu Randelin oli joutunut torjumaan vain 13 kertaa.

Palloseura hallitsi kolmannen erän alkua ja pääsi ylivoimallekin kun Aleksi Soijärvi joutui huitomisesta jäähypenkille. Ylivoimalla ei kuitenkaan päästy laukomaan kertaakaan.
Palloseura pääsi hyvään hyökkäykseen kolmannen erän kahdeksan minuutin kohdalla kun Aapo Alapuranen syötti Severi Savijoen hyvään maalipaikkaan, Eetu Randelin kuitenkin jatkoi hyviä otteita ja torjui.
Erän puolivälissa Joona Tala passitettiin estämisestä jäähypenkille, alivoima kestettiin, mutta ajassa 51:42 Aleksi Soijärvi pääsi tekemään IPK:lle neljännen maalin.
Palloseura sai illan toisen ylivoiman viitisen minuuttia ennen loppua kun Mikko Lahtinen hermoistui Eetu Mobergille. Heti perään alkoi toinen ylivoima kun Oskari Mikkonen joutui kiinnipitämisestä jäähylle ja kun Soijärvi otti vielä huitomisesta jäähyn niin Palloseura pääsi pelaamaan pitkään ylivoimaa joka sitten tuottikin tulosta kun Erkki Laiho ohjauksellaan vei Randelinin nollapelin viimeisellä minuutilla. 4-1 kavennusmaalin syöttäjät olivat Eppu Varjamo ja Michal Kvasnica. 4-1 ei kuitenkaan ollut lopputulos sillä viime sekunneilla Nicolas Werbik karkasi läpi ja teki ensimmäisen maalinsa IPK paidassa joten loppunumerot olivat lopulta Peli-Karhujen 5-1 voitto.
Eetu Nieminen torjui ottelussa 37 kertaa, Eetu Randelinille kertyi 26 torjuntaa, näistä 13 kolmannessa erässä.

Teksti : FPS Mediaryhmä / Timppa