FoPS Junioreiden oma kasvatti Riku Tuomola tulee KOOKOO:sta paikkaamaan poissaoloja tämän viikon otteluihin.

Palloseuralla on parasta aikaa useampi pelaaja ”päivä kerrallaan” statuksella pois riveistä joten Riku Tuomolan saaminen vahvistamaan puolustusta tulee todella tarpeeseen.

Riku pelasi Palloseuran puolustuksessa vahvan kevätkauden 20-21 saavuttuaan joulutauolla joukkueeseen. Kahdessatoista otteluissa syntyivät tehot 3+5.

Kaudeksi 21-22 Riku siirtyi KOOKOO:n riveihin jossa vahvat näytöt U20 joukkueessa avasivat tien Liigaan. Viime kaudella Riku pelasi liigaa 30 ottelua tehoin 0+2. Päälle vielä 10 playoff ottelua.  U20 sarjassa kertyi 30 ottelua tehoin 9+18. Kuluvalla kaudella Riku on pelannut 12 liigaottelua (0+2) sekä U20 sarjassa 9 ottelua (5+8)

Riku Tuomolan on tarkoitus pelata Palloseuran paidassa ottelut Hermestä , K-Espoota ja Hokkia vastaan.

Tervetuloa Riku jälleen Vihreään paitaan!