Vilho Heikkinen vuokrasopimuksella Forssan Palloseuraan

Pelikuntoon toipunut maalivahti lähtee hakemaan pelituntumaa Mestiksestä.

Tapparan maalivahti Vilho Heikkinen siirtyy lyhyellä vuokrasopimuksella Forssan Palloseuran riveihin. Pitkän kuntoutusjakson jälkeen pelikuntoon toipunut maalivahti torjuu kiekkoja vuokralla Mestiksessä 28.11. saakka.

25-vuotias Heikkinen on pelannut viimeksi viime vuoden tammikuussa. Kausi päättyi loukkaantumiseen, josta toipuminen ja kuntoutus on kestänyt pitkään, mutta nyt veräjänvartija on jälleen pelikunnossa.

– Heikkinen on nyt pystynyt hyvän aikaa harjoittelemaan laadukkaasti ja täysillä. Edellisestä pelistä on kuitenkin ehtinyt kulua aikaa, joten on erittäin tärkeää, että mies pääsee tositoimiin ja saa pelituntumaa. Olemme tyytyväisiä ja kiitollisia, että FPS tarjoaa tähän mahdollisuuden, Tapparan urheilupäällikkö Antti Tuomenoksa kommentoi vuokrasopimusta.

-Hieno asia että saadaan Suomen mestari maaliin ja että voidaan auttaa Tapparaa ja Vilhoa hänen kuntouttamisessa kommentoi Palloseuran päävalmentaja Christer Nylund lyhyttä vuokrasopimusta.

Vilho Heikkinen on 25 vuotias , joka ennen Tapparaan siirtymistään pelasi Mestistä RoKi Hockeyssa ja Hermeksessä. Viime kaudella hän pelasi yhden Mestis ottelun Imatran Ketterän paidassa juurikin Forssan Palloseuraa vastaan Forssassa, ottelu päättyi Ketterän 1-4 voittoon.

Vilho Heikkisen vuokrasopimus kattaa kaksi ottelua RoKi Hockeyta vastaan Rovaniemellä sekä kotiottelun Kiekko-Vantaata vastaan.

Tervetuloa Palloseuran paitaan Vilho!

Vilho Heikkinen ELITEPROSPECTS

Kuva : Saana Hakala