Ville Viskari jatkaa Palloseuran maalivahtina tämän kauden voimassa olevalla sopimuksella.

Try-out jaksolla hyviä otteita esittänyt ja joukkueeseen hyvin sopeutunut 26-vuotias Ville Viskari torjui lauantaina kasvattajaseuraansa Ketterää vastaan 47 kertaa ensimmäisessä Mestis ottelussaan.

Hän taistelee ja kilpailee. Se näkyy hänestä treeneissä todella hyvin, päävalmentaja Christer Nylund kommentoi uutta pelaajaansa Forssan Lehdelle.

Hänelle on kyllä kerrottu, mikä hänen roolinsa on. Axu (Alex Mäkelä) on meillä selvä ykkönen, mutta Viskari tulee haastamaan, Nylund jatkaa Forssan Lehdelle antamassaan lausunnossa.

Onnittelut Mestis sopimuksesta Vikke!

Ville Viskari vieraili viikon ”Greendanger viikkokatsauksessa” Katso Youtubesta mitä Timppa ja Vikke rupattelivat.